18 december 2007

Naar Australië

Het lijkt op de valreep goed te komen met m’n harnas. Vanmorgen kreeg ik een mail van Vicki dat de douane het vrijgegeven heeft en ik neem aan dat ze het morgenochtend in huis heeft. Pfoeh. Kan ik misschien toch nog vliegen in Forbes, zij het tegen een waanzinnige prijs (die grap met het harnas heeft me waarschijnlijk meer dan duizend euro gekost, jeetje). Lekker als ik me daar niet meer druk om hoef te maken, nou alleen nog inpakken, me passief mee laten voeren met alle vliegtuigen taxi’s trimarans enz en me geen zorgen maken om jetlag vermoeidheid of anderszins ongesteldheid. M’n verkoudheid begint een beetje af te lopen, ik heb goed getraind de laatste maanden en heb alle bijbehorende blessures redelijk in bedwang, ik ben niet meer afgevallen de laatste tijd en ik heb er gewoon zin in. Oz here I come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten