07 januari 2011

tikje jaloers

In Forbes is gisteren een taak van 318 km gevlogen, 29 in goal, tijden van zes tot acht uur in de lucht, en een hoop piloten hun pb's. Waanzinnig! Ik had er wat moeite mee om de kiekjes te zien de afgelopen dagen en er niet bij te zijn, zoals het hoort, maar zoals ik wel heel bewust gekozen heb. Gelukkig heb ik een perfect weekje Bassano achter de rug, dus het viel best mee met die lichte twijfel. Maar nu dit! Alleen heel hard bedenken dat ik vast als enige was uitgezakt, of dat ik misschien honderd kilometer gevlogen zou hebben en dat dat dan ineens niks meer voorstelt, helpt. Maar het valt niet mee om te proberen zó weinig zelfvertrouwen te genereren!

if you read this: http://naughtylawyertravels.blogspot.com/ you'll know why I love to fly, in Forbes, with these people (all of the voices and pictures are people I know). Jamie has the best way of blogging about it! And it's just awesome awesome awesome what they've done, third longest task in history (my personal best is 182 km, in time it's six hours).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten