21 december 2010

vakantie geannuleerd

Wel, helemáál geen reis dus. Met de vier dagen vertraging bleef er al niet veel over om gezellig bij Antoinette langs te gaan, maar nu is m’n volgende vlucht ook geannuleerd zodat ik de vlucht naar Cali sowieso niet kan halen. En omdat het een aparte reservering is, zijn airline of reisbureau niet verplicht om me een latere vlucht aan te bieden. Het uitstapje naar LA gaat me dus een hoop geld, een spannende vliegreis en een gezellige vakantie met Claudia en Ropje kosten en ik kom er niet eens!
Ik realiseer me heel goed dat dit toch nog steeds onder het kopje ‘klein leed’ valt maar op dit moment sta ik even te stampvoeten alsof ik m’n vinger tussen de deur heb geknald.

2 opmerkingen:

  1. Wow........das pas echt klote!! Ik begrijp niet helemaal waarom je volgende vlucht niet doorgaat (das toch pas 2e kerstdag ofzo??),
    Maar nu ga je dus helemaal niet? That sucks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vlucht LA - Cali kan ik niet halen, omdat ik op z'n vroegst pas de 26e 's avonds aankom in LA terwijl ik die ochtend al op het vliegtuig naar Panama had moeten zitten. No show dus.
    Het betekent ook voor Ropje geen Colombia-vliegvakantie nu, erg he.

    BeantwoordenVerwijderen