04 mei 2013

Maasvlakte



Djenghiz meldde op de chat dat hij vandaag naar de Maasvlakte zou gaan, dus ik bond m’n ladder weer op m’n dak, haalde m’n tenax uit de mottenballen en gooide de Uno erop. De laatste keer dat ik daarmee vloog moet zo’n twee of drie jaar geleden zijn geweest, maar van buiten zag het apparaat er nog redelijk onbeschimmeld uit. Op de Maasvlakte heb ik leren vliegen, maar sindsdien ben ik er zeker tien jaar niet meer geweest. Nostalgie! Iedereen was zo behulpzaam dat ik bijna zou vergeten dat ik weer terug in Nederland ben, en in no time hielpen Jaap en Sander me het duin af. Er stond echter 40 km/u wind, een beetje cross ook nog, toenemend naar 47 km/u dus ik had nauwelijks controle. Vier startjes en onmiddellijke landingen later besloot ik weer in te pakken, maar het was een fantastische manier om thuis te komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten