25 april 2019

Gecancellde vakantie


Dit was wel de allerinefficiëntste vliegvakantie ever. Een hele dag inpakken en dan uren in de file bij schitterend weer, nog een paar honderd kilometer voor twee minivluchtjes, en een paar dagen besluiteloos bij mijn moeder bivakkeren in afwachting van betere weersvooruitzichten in Meduno. Uiteindelijk was ik net voor de regen thuis en konden de vleugels droog naar binnen, en ik weer aan het werk.
Desondanks was het een heerlijk lang wiekend: zon, vluchtjes, bijpraten, lezen. Normaal gesproken, als je gokt om niet te gaan, hoop je dat die keuze bevestigd wordt door gruwelijk slecht weer in Italië. Akelig egoïstisch natuurlijk maar ik weet zeker dat ik niet de enige piloot ben die zo in elkaar zit. Alleen, deze keer hoop ik oprecht op een serieuze weersverbetering voor de Spring Meet, zodat ze alsnog een topweek vliegen. Het zal me niet het gevoel geven dat ik verkeerd heb gegokt en dat ik eigenlijk had moeten gaan (temeer daar ik entry fee en kamer heb betaald). Ik voel me voldaan genoeg na het mooie paaswiekend, ik ben nog steeds zo krakkemikkig dat ik sowieso niet veel kan vliegen, en ik heb zoveel werk te doen dat ik eigenlijk wel blij ben met de ‘extra’ werkdagen die ik mezelf nu kado heb gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten