04 januari 2014

laatste dag in Forbes



Ik denk dat het nou waarschijnlijk toch wel echt de laatste keer is, voor langere tijd, dat ik hier ben. Acht keer AustraliĆ«, het is wel genoeg geweest. Maar acht keer Forbes, dat is nooit genoeg. Daarom had ik erg graag willen vliegen vandaag, maar ondanks dat vrijwel iedereen een start waagde heb ik weer ingepakt. De harde windvlagen en dusties sloegen op m’n vleugel, m’n neuskapje blijft niet zitten en als dat tijdens het vliegen loskomt heb ik een groot probleem, ik heb alweer niet genoeg geslapen, de omstandigheden zijn zodanig dat ik vooral niet wil landen en iedereen die de lucht in ging had de grootste moeite om hoogte te krijgen. Ook al blijft het de moeilijkste beslissing, zeker als ik denk dat ik de komende jaren niet meer hier zal vliegen, ik ben toch blij dat ik op de grond ben gebleven. Cameron heeft wel twee starts geprobeerd, maar hij zakte uit. Net als Noma, Federico, Hans-Peter, nog een paar. Uiteindelijk heeft niemand van de vrouwen gevlogen. Ik heb net afscheid van Camo en van chauffeur Pete genomen, en de rest van de middag zal ik proberen het huis schoon op te leveren terwijl ik ondertussen bekijk hoe Conrad en anderen inmiddels al bij Wellington zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten