26 juli 2020

Gite in Aspresmont


Wow wat een overgang. Tot en met gisteren was het de hele dag kletsen met alles en iedereen op de camping, non stop John om me heen, elke middag uren aan het plan d’eau liggen waar iedereen een stukje op m’n paddleboard wilde en continu de volle zon op m’n kop. Vanmorgen deed ik er een paar uur over om alles in de auto te proppen en een half uurtje naar de gite in Aspresmont te rijden, om de luxe kamer van Hendrik en z’n vrouw over te nemen. We konden nog net samen lunchen en toen vertrokken zij en kon ik met hulp van Jan en Marc mijn beide chutes eindelijk weer eens vouwen. Ik zie in m’n logboek dat dat meer dan een jaar geleden was! Daarmee was de dag min of meer voorbij en nu zit ik even helemaal alleen op het terras aan de kant waar de auto’s staan. Als de bijen niet zo hard zouden zoemen zou het doodstil zijn hier. De broers zitten aan de andere kant, ook met een boek geloof ik. Prachtige wolken maar het was toch niet vliegbaar vanwege harde westenwind, we hebben zelfs geen zwevers gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten