04 januari 2008

oud nieuws (30 december)


Jetlag was vrij snel verdwenen, verkoudheid valt mee en ik heb zelfs best geslapen. En dat alles hier in het paradijs tussen de dolfijnen, haaien roggen zeekoeien turtles pelikanen. Ze zwemmen voortdurend rond de boot en tot op het strand, schitterend alleen durf ik niet te zwemmen. Iedereen zegt dat er al lang niemand meer is aangevallen maar ik ga het toch niet uitproberen, heb geen lol als ik probeer te zwemmen zonder me druk te maken om beesten met grote tanden.

De crew is helemaal goed, Kees de schipper helemaal in z’n element, Mickey beeldschoon miniatuur he-mannetje en Sergio steretiep klunzige lollige superfotograaf. Ik doe wat ik me voorgenomen had, helemaal niks. Beetje op het dek liggen beetje zwemmen af en toe aan een schoot trekken of het roer een duwtje geven maar verder vooral niks. Genieten van de waanzinnige kleuren en de warme lucht over m’n huid.

Vanavond oud-en-nieuw, morgen om zes uur op om naar Carnarvon te racen terwijl we door een cycloon op de hielen worden gezeten. Ik bid dat ik m’n vlucht haal. Dan vliegen, heb ik ook zin in. Eindelijk weer ns de lucht in, m’n nieuwe vleugeltje leren kennen. Perfecte landingen maken.

zie ook http://www.geocities.com/khbakker/sbxmas2007.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten