29 juli 2024

Bloedjeheet Laragne

Lars-Bo wilde me net iets komen vragen toen Martin ineens opdook. Die vloog ik natuurlijk om de hals en nou blijkt hij ook nog eens speciaal hier te zijn gekomen om mij tijgerbalsem en druppels te bezorgen. Hij had in m’n blog gelezen over m’n gehoest. Hoe lief is dat?!?! En net komt hij Bettina’s electrische fiets aanbieden omdat zij pas over een paar dagen komt. In de supermarkt botste ik op Mart, die ik vanmiddag wilde opzoeken. Ook hier dus.

Jamie is naar huis maar ik werd alsnog gereden, door Atilla, die ook beter doorrijdt dan ik zelf. Heel relaxed om alleen maar te kletsen en bij aankomst meteen een bed in te duiken. Toch ben ik de hele dag minstens zo lethargisch als ik de afgelopen week was. Ik weet niet zeker of het de kinkhoest is of de temperatuur: ook hier is het dik boven de 36 graden maar het is ook erg groen waardoor de warmte veel minder droog is dan in Ager. Ik ga af en toe met kleren en al onder een koude douche staan, en dan maar weer wiegen in m’n hangmat. Hij hangt boven de afvoergreppel in de schaduw en tussen het dommelen door heb ik eindelijk m’n vijf kilo staatsrecht uitgelezen. Daarna toch nog maar even het meertje in voor een minirondje zwemmen, omdat ik al een jaar niet meer gezwommen heb ben ik niet erg in vorm. Maar met Martins stoombadje en de gezelligheid op de camping zal ik snel weer beter zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten