24 juli 2006

Doorreis

Jeetje nou word ik een pietsie zenuwachtig, zouden ze de vleugels en harnassen accepteren bij LTU? Het zijn toch grote zware dingen en ook al hebben we het tig keer bevestigd ik maak me toch een beetje zorgen. Doe ik altijd dus het telt niet.
Van Italie naar Ittervoort verliep voorspoedig, Koos heeft de hele nacht doorgereden en afgezien van een uurtje file ging het probleemloos. Gisteravond toch nog een paar uur bezig geweest om de vleugels in twintig lagen bubbeltjesplastic te verpakken, ze zien er heel lief klein en kwetsbaar uit nu. Volgeplakt met roze tape met fragile erop. Nu verder maar bidden. Over tien minuten brengt mam ons naar Dusseldorf, en vanavond zitten we in Orlando als alles meezit. Geen vegetarisch eten aan boord, ik was te laat met m'n bestelling. Nou ja de afgelopen dagen heb ik ook niet echt regelmatig gegeten dus dat zal wel lukken. Dan hopen dat de huurauto klaar staat, vervolgens naar Quest en morgen de vleugels bekijken en misschien zelfs al een proefsleepje doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten