08 juli 2006

Uitgezakt op Bruinehaar


Vandaag jammerlijk uitgezakt, slechts zes, zeven kilometer van Bruinehaar af. Dat kost dan toch nog een hele lange dag, want nadat Rob van Rijnbach mij op had gehaald (thanks!) moesten we nog even achter Dave aan, die zichzelf middenin een maisveldje middenin een woonwijk ergens zestig kilometer verderop had geplant. We hebben er een keer of vijf omheen gereden, de gps gaf aan dat we 200 meter van 'm afzaten, maar een ingang konden we niet vinden. Na vijf rondjes stond Dave ineens langs de route.
Nog een klein avontuurtje aan de lier: op een meter of 500 kreeg ik ineens een flinke tik onder een vleugel, echt vrij heftig en zo heb ik dat nog nooit eerder gehad. Gelukkig vlieg ik altijd met wat snelheid, zelfs aan de lier, en gelukkig reageerde Tom meteen door de kracht eraf te halen (thanks!) dus er was totaal niks aan de hand. Wel een goede ervaring, het bevestigt het belang van een beetje snelheid ook al lever je daarvoor wat hoogte in.
Ik landde in de rimboe tussen de varkensstallen, smerige lucht, en de boer kwam met z'n twee volwassen zoons gezellig Duits keuvelen. De man was wel vriendelijk maar ik voelde me toch een pietsie kwetsbaar zo in de middle of nowhere, zonder telefooncontact. Geen probleem natuurlijk maar het kan toch geen kwaad zo goed mogelijk te laten weten waar ik precies geland ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten