06 juli 2006

Vakantieplannen



Wauw ik treed toe tot de wereld van de bloggers, de moderne variant van de vakantie-diashow. Die vergelijking verklaart mijn lichte weerzin tegen het medium maar ik was wel al zo gemakzuchtig dat ik vakantiekaartjes had vervangen door een vakantie-email aan een complete groep vrienden en bekenden, dus nou moet ik ook de volgende logische stap maar zetten. Ik zal jullie niet meer lastig vallen met mails, en het gewoon aan mensen zelf overlaten om te bedenken of ze het leuk vinden om te lezen of ik al dan niet tig kilometer gevlogen heb. En wat ik wel bijzonder geslaagd van dit idee vind is dat je zo veel makkelijker fotoos kan meesturen. Want je stuurt eigenlijk niks. En ik heb ook m'n eigen laptoppie niet meer nodig (ik had m'n vakantiemailinggroep ook wel op m'n webmail staan maar dat betekent gewoon dubbel bijhouden).

Afijn even praktisch: woensdagavond volgende week rijden we aan. De NK begint zaterdag 15 juli op de MteCucco bij Sigillo in Umbria, Italiƫ. De wedstrijd duurt tot en met zaterdag 22 juli, waarna we snel terugrijden naar Dusseldorf om in te checken voor Florida. Vanaf daar rijden we naar Texas, en van 6 tot 12 augustus (als ik het goed heb) is daar dan de pre-WK in Big Spring. Hopelijk gaat de site preWorlds Texas 2006 uiteindelijk ook scores en verslagen geven. Daarna weer terug naar Florida, en op 21 augustus landen we dan weer in Dusseldorf, alwaar wij door een uitzinnige menigte kunnen worden toegejuicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten