07 mei 2014

Slechte vooruitzichten


Tot nu toe maakte ik me eigenlijk vooral druk over de vraag of al m’n zooi in Mario’s auto zou passen en wat ik deze keer nou weer vergeet en welke spullen helemaal niet mee hoeven. Ruud merkte wel op dat de weersvooruitzichten slecht zijn, maar ik dacht heel optimistisch dat er toch altijd nog wel een vluchtje uit te peuren zal zijn, als je acht dagen middenin het vliegwalhalla van de wereld zit.
Totdat ik een blik wierp op de webcams. Die op de startplekken zien er niet feestelijk uit, met veel sneeuw en donkergrijze wolken, maar dat kan een rottig momentje zijn. Deprimerender zijn de beelden van de camping. Een enkele droevige caravan is in het donker van de zware regenwolken te onderscheiden, maar geen normaal mens wordt er vrolijk van om daar een tentje op te slaan.
Dilemma dilemma. Greifenburg is fantastisch om te vliegen, de NK zijn altijd gezellig, op het werk mis ik geen ultrabelangrijke dingen volgende week. Maar de beurs is leeg en tijd is schaars. Zal je net zien dat we thuis blijven en dan dagelijks blije berichten uit Greifenburg krijgen over fantastische vluchten. Maar een dag die kant op rijden en dan de hele week elke keer dat je naar de plee moet de natte kledder van een verzopen tentje in je nek... toch maar niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten