31 mei 2017

Grijze dag










Vandaag geen vliegavonturen, er was echt helemaal niks te beleven. De pijn in m’n arm was overtuigend om vliegen niet eens te overwegen en het weer zag er ook niet goed uit dus ik bood Mario en Fleming aan om hen naar de start te rijden als ze geen alternatief hadden. Flemings vrouw doet dan de retrieve want zij durft de berg niet op. Daar moest ik haar achteraf wel gelijk in geven. De Belgen gingen naar Aspres, omrijden via Veynes vanwege een wegopbreking, bovenop de berg was het zoals gewoonlijk koud en grijs en saai en toen het beste startmoment van de dag kwam gingen ze een taak zetten. Daarna startte nog niemand en uiteindelijk was ik zo moe en verhongerd dat ik toch nog vertrok voordat Mario van de berg af was. En die berg is toch wel hoog en de weg is shocking slecht en lang dus ik moest voortdurend sturen en schakelen in Mario's roestbak, net dingen die nogal pijnlijk zijn met een frozen shoulder. Gelukkig hielden de banden het en zat er nog net genoeg benzine in de tank om Laragne te halen. Ondertussen was Ropjes groep op de vis geland dus die hebben hun gedroomde buitenlanding nu ook gedaan. En Frits is op en neer naar St Hilaire geweest om een nieuwe zijkabel te halen. Het heeft hier een beetje geregend en morgen zal het waarschijnlijk nog meer regenen, dus dan blijf ik de hele dag in m’n tent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten