01 september 2023

Moe


team T

Ik raakte met de twee Italianen aan de praat over wie de aantrekkelijkste man hier is. Juri zelf natuurlijk, als ie niet zou roken. Lorenzo meldde me later op het feest heel schattig dat ik zijn eerste fan ben. Om er aan toe te voegen dat hij zich een naar meisje herinnert die hem vorig jaar naar achteren stuurde toen hij niet op tijd klaar was voor de start. Hij begon opnieuw uit te leggen waardoor hij nog niet klaar was, en wegens gebrek aan een gemeenschappelijke taal kon ik niet duidelijk maken dat de reden er niet toe deed.

Het diner was gezellig, leuk om Nikki Mos weer eens te zien en met weer anderen te kletsen, maar toen Flic de muziek aanzette wilde ik naar huis. Ik was ’s ochtends zo ontzettend moe door slaapgebrek geweest dat ik in de lucht al besloot dat ik helemaal niet wilde vliegen. Dus ik vloog rechtstreeks naar het parapenteveld, bedacht dat dat toch wel behoorlijk steil naar beneden afloopt, vloog naar de pigfarm maar daar was het pal zuid wat dwars op de lengte is, vloog terug naar de parapenters en vond het veld achter Ads huis toch ook niet helemaal geweldig en landde uiteindelijk met m’n drogue prima bij Henk en de parapenters. Waar ik overigens opnieuw een slechte ervaring mee had in de ochtend, toen een Duitser onmiddellijk tegen me begon te schreeuwen toen ik m’n vleugel in het opbouwvak klaarlegde. Er zitten nare mensen tussen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten