06 december 2023

Famara


Christophe

Cedric


Op- en afbouwen van de Piuma is erg lastig, maar het vliegt als een zonnetje. Gary en José droegen ‘m naar de hoge Famarastart, toen ik nog niet wist dat we toch naar het noorden mochten. Daardoor beperkte ik me tot slagen op en neer boven de start, en toen dat geen extra hoogte meer opleverde gleed ik in de richting van een omhoog draaiende delta boven de lage start, maar stiekem natuurlijk vooral richting de veiligste landingsoptie. Dat werd ’t dus ook en moeiteloos zette ik de Piuma neer op een aflopend terrein. Ik werd bijna als laatste opgehaald maar dat was niet erg want ik zat redelijk comfortabel met m’n boekje in het magere zonnetje. Met uitzicht op het eerste keerpunt en op de weg. Blij om hier te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten