Ik ben doodziek van alweer een auto met kuren, potverdorie het lijkt wel of ik een auto per zomervakantie verbruik. Dat komt bovenop m’n enorme vermoeidheid door hitte en weinig slaap en wekenlang geen gezond eten – als vegetarier mag je blij zijn als je uberhaupt calorien krijgt, proteine bestaat niet in Italie of Frankrijk. En het vliegen vandaag was ook niet om over naar huis te schrijven. Een misverstand met Darren over wanneer ik kon starten, erg harde startwind en flinke turbulentie en een paar keer bijna uitzakken om uiteindelijk maar net ongeschonden op het veld langs de weg neer te komen. Een landing kon ik het niet noemen, ik kon maar net voorkomen dat ik door de lucht de verkeerde kant op werd geduwd. Toen Jamie er drie kwartier later ook landde werd ze bijna door een dustdevil omver gegooid.
Wat dan wel weer superleuk is is team wings and prayers, met de heerlijke dominee Dotchin die ons ophaalt en bier geeft en over vanalles en nog wat gezellig kan kletsen. De Dotchins zijn altijd superaardig en behulpzaam en dan is er nog Nestor, de knappe en lieve Colombiaan die vandaag wel mooi goal haalde.
Het systeem met de livetrackers is nu helemaal op orde. Zodra ik m’n vleugel en harnas heb opgebouwd deel ik ze uit. In plaats van te roepen dat iedereen ze nu moet komen halen ga ik ze liever persoonlijk aan iedereen brengen, zoveel deelnemers zijn er toch niet. Na m’n landing heb ik even tijd om een boodschapje te doen en dan komen de deelnemers alweer op goal en kan ik trackers op gaan halen. Als er nog maar vier of vijf niet terug zijn neem ik de koffers mee naar ons appartement en leg ik ze allemaal aan de lader, na het eten haal ik de laatste trackers en de nieuwe lijsten op de camping op en dan kan ik naar bed. Heel goed te doen allemaal en volgens Jamie zijn deze trackers weliswaar gigantisch maar ze zijn ook wel erg makkelijk te laden, in tegenstelling tot het systeem dat zij gebruikt. Het is in elk geval een enorme stap vooruit dat we in real time kunnen volgen waar iedereen uithangt en hoe hoog en hoe de taak ligt en of ze hun keerpunten hebben.
https://lt.flymaster.net/?pev=1&grp=4654
Geen opmerkingen:
Een reactie posten