23 augustus 2006

Thuis

Laatste verslagje zomer 2006, voorlopig geen vliegavonturen meer. Over de terugreis valt niks te melden, m’n dagcreme en tandpasta werden in beslag genomen en de vleugels werden bemonsterd en uiteraard duurde het wachten nog veel langer dan normaal. Ik heb wel enige jetleg nu, lang geslapen vannacht maar toch voelt het alsof het vijf uur ’s ochtends is. Afijn het is echt over, morgen kantoor. M’n belangstelling voor gebeurtenissen in de wereld staat wel op een erg laag pitje maar als ik een paar dagen bij de rekenkamer zit wind ik me vanzelf weer op over Kamerleden die de parlementaire regels niet kennen, over regeringen die de rechtsstaat onderuit halen en over burgers die hun democratie verkwanselen. Dan heb ik er weer lol in om de klok te luiden. Al kan ik het nu alweer niet laten om naar de lucht te kijken en m'n hart sneller te voelen slaan als ik mooie cumultjes zie. Zaterdag vliegen, lekker ouwerwets in Bruinehaar.

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor het bloggen.
    Het was leuk om mee te lezen hoe het je/jullie verging.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi
    Leuk om je blog te lezen. Je maakt een hoop mee als fanatiek hangglider wat je ook interessant weet te vertellen. Ik heb je ooit eens ontmoet op de maasvlakte bij Henk Timmermans. Volgens mij waren we toen allebei beginner. Ik ben er niet mee verder gegaan. Desondanks vind ik het wel leuk om de verhalen van een echt'vliegbeest'te lezen.
    Vr. grt. Henk Welink

    BeantwoordenVerwijderen