27 juli 2012

1000 punten

Yep, niet alleen ben ik dagwinnaar, met voor het eerst in m’n leven 1000 punten en twee of drie topless vleugels in de sportsclass, ik sta zelfs bovenaan in het klassement! Ontieglijk leuk dit, ik loop al sinds gistermiddag te genieten. Wat had ik het fout, vroeger, toen ik het nut niet inzag van een b-klasse of een sportsclass of aparte vrouwenrankings en dergelijke. Maf dat ik helemaal vergat dat we thuis duizenden keren spelletjes deden: kaarten, mens-erger-je-niet, monopolie, zeeslag. Dat ging ook zeker om het winnen, terwijl winnen volstrekt onbelangrijk was. Allemaal zen dit: van haast word je langzaam, je kan alleen scoren als je niet hoeft te scoren en het spelen van een spelletje is pas echt leuk als je speelt om te winnen.
Nu is het zaak om m’n kop goed te houden vandaag en morgen. Met dezelfde instelling de berg af als gisteren, niet proberen om m’n positie te behouden maar blijven mikken op een leuke lange vlucht, goal halen en netjes landen.
Maar nu eerst maximaal genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten