23 juni 2016

British Open taak 4

foto's


taakcommissie
Gisteren en vanmorgen verrekte ik van de rugpijn, en Luke was zo lief om te masseren maar hij is toch geen Heather. Daarom had ik een pijnstiller van Brad gepikt maar op de start leek het er toch sterk op dat daar ook iets versuffends in zat, ik kon m’n ogen nauwelijks open houden. Dat, en de weersvoorspelling van stabiele lucht en harde wind, en de uitzakkende parapenters en strakblauwe lucht, maakte me nogal ongemotiveerd. Ik startte wel als derde, nadat Dan al op de Vis was uitgezakt – ook niet zo heel erg slim dus. Na een paar slagen met Ollie gaf ik het al op en stak ik ook naar de Vis, waar ik na een mooi circuit suf op m’n wieltjes landde. Ik was te lui voor een herstart dus de rest van de middag heb ik in m’n hangmat liggen dommelen. Carl en Grant zijn op final glide vanaf de Hongrie, Luke en Ollie kwamen net met de auto terug, en de rest zal in de loop van de avond binnendruppelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten