01 september 2013

Westnoordwest 4 bft



Yessss! Half zeven op, wind nog steeds uitstekend, half elf hielpen Jaap en Jack me starten. Erg fijn die hulp, zonder Rob had ik de vleugel niet eens op de startplek gekregen denk ik, het pad is compleet weg dus je moet in het mulle zand recht omhoog klimmen. Zonder Jack en Jaap had ik de vleugel niet kunnen opzetten. Stom genoeg is het een later model Uno dan waar ik ooit mee leerde vliegen, maar je kan ‘m niet plat opbouwen. EĆ©nmaal in de lucht voelde ik ook wel wat een oud lijk het ding is, hij heeft geen performance en reageert ook niet best op stuurinput. Maar het was toch erg leuk, een klein uurtje en een perfecte landing. Ook al ben ik schijterig om naar Zandvoort te vliegen. Als ik er ergens onderweg uitzak moet ik in het ergste geval tien kilomter lopen, en dat twee keer omdat ik onmogelijk m’n harnas en vleugel samen kan dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten