12 februari 2023

Eerste starts van het jaar

nieuwe sleperd Jeremy
de juf keurt het goed

Het was een grauwe kouwe dag met dikke laaghangende bewolking en een veld vol dikke hondendrollen en 250 km over Belgische wegen met gaten is elke keer weer belachelijk maar ik ben toch blij dat ik naar Maillen ben gegaan. Sowieso om de gezelligheid en ik ben ook al twee maanden niet meer van de grond geweest. En het was fijn om m'n Litesport eindelijk weer eens uit te laten. En m'n eerste landing was perfect. Toen had ik het wel zo koud en ik had ook niks kunnen zien omdat m'n vizier alsmaar bleef beslaan dus ik maakte alweer aanstalten om in te gaan pakken. Maar Tom dacht er anders over: Jeremy zou z'n eerste sleep doen en daar ben ik wel een goed proefkonijn voor. Ik ben licht, kan goed slepen en er was nauwelijks wind en geen termiek dus ook dat was ideaal. Jeremy was flink zenuwachtig maar hij deed het perfect en na mij trok hij nog een paar zwaardere kerels de lucht in. Ik sloeg de afscheidsknuffel over en sprong op tijd in de auto om nog voor half negen te kunnen eten. Voldaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten