05 augustus 2010

Harnas


Oeps, een nieuw harnas gekocht. Er is niet eens bijzonder veel research aan vooraf gegaan, al was ik al een tijdje aan het denken over een nieuwe. De tenax is behoorlijk versleten, niet heel prettig in het op en down rocken sinds ik de schouderstraps verlengd heb, en na Adams ongeluk ben ik ook weer wat bewuster over de effecten van een plotselingen chute-opening. Ik was eigenlijk van plan om een studie te maken van de Matrix van Moyes, de nieuwste Woody Valleys en de WillsWing van Jeff, maar na een uurtje over Jeffs schouder meekijken terwijl hij Kathryn hielp haar chute in haar nieuwe harnas te pakken, en een proefhang, was ik wel verkocht. Ik wil eigenlijk liever een touw dan een buttlever, maar dan kom ik vrijwel zeker bij de tenax uit en dat was dus niet de bedoeling.
Een harnas is de belangrijkste aankoop die je kan doen in een mensenleven, nou ja misschien samen met een huis dan. Vleugels kan je verkopen en aanpassen, een harnas moet passen en een exact goeie cg hebben en comfortabel zijn en handig in te pakken. De chute moet er makkelijk in te pakken zijn en eenvoudig uit te trekken, de banden mogen niet scheuren als je de chute gooit.
We waren gisteravond allemaal in Anita’s om Ally’s verjaardag te vieren, maar Blenkie had zich een dag vergist, het is vanavond. Dat is jammer want we hebben wel een beetje genoeg van Anita’s, ik ga met de Ieren naar een nieuwe tent en Camo is aan de kust. Morgen nog een niet-vliegdag, maar de laatste dag wordt super is ons beloofd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten