13 augustus 2010

NK voorbij

Het is weer over, morgen rijden we naar Slovenie. Gerolf heeft de Dutch Open gewonnen, ik heb ‘m verloren ;-) Gisteren was ik gewoon te lui, ik wilde tijdens de vlucht al slapen dus ik zakte opnieuw bij Osteria uit.
Vanmorgen zag de voorspelling er slecht uit, het zou zeker gaan regenen vanmiddag dus ik bouwde snel op en startte een uur voor de briefing, zodat ik in ieder geval nog een vluchtje zou maken. Wachten op de briefing was een risico en ik heb toch weinig te verliezen. Ik zei dat ik het zeker bij één vluchtje zou laten omdat ik zo moe ben, maar de landing ging echt geweldig! Zo goed dat ik er nog zo eentje wilde, dus ik liftte naar boven waar het inmiddels nogal bewolkt en winderig was geworden. Snelsnelsnel nog een keertje opbouwen, Ad hielp me en vlak voor de regen was ik weer in de lucht. Ik speerde naar beneden, bouwde m’n hoogte af en binnen vijf minuten stond ik weer aan de grond, opnieuw met een goeie landing. Ik ga het nog leuk vinden jeeehaa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten