13 juli 2019

Inschrijvingsdag


Het sfeertje hier doet sterk denken aan de el cid-week in Leiden, met de illusie dat de hele stad van ons is. Overal zie je piloten, auto’s met vleugels op het dak, posters met het logo van de WK. Ik zat vanmorgen al vroeg koffie te drinken op het plein. Nog meer teams dan gister al arriveerden, iedereen kwam even groeten en het terras raakte gestaag vol met piloten. Supergezellig. Vanmiddag een uitgebreide stafbriefing inclusief fotoos van de juiste wijze van kabelhulp geven en procedures bij een push. Uitstekend, ook al was er geen t-shirt meer voor mij (draag ik toch zelden dus daar valt mee te leven) en ook al sta ik elke dag ingepland van ’s ochtends kwart voor acht tot en met de avondbriefing.
Ik kwam Gianni tegen, mijn persoonlijke chauffeur en fotograaf, hij troonde me mee naar de foto-expositie en maakte duidelijk dat de plaat met de voltallige staf van vorig jaar na afloop voor mij is. Zo lief. Ook al had ik liever zijn fotoos van de piloten gehad dan zijn tientallen kiekjes van mij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten