11 december 2022

Laatste wedstrijddag




De wind was zwak en cross dus het leek me een goed plan om voor de wedstrijd uit te starten zodat ik niet in een gaggle van zestig man rond de bergtop zou hangen. Helaas zakte het nog harder dan gehoopt en ik moest de twee electriciteitslijnen nog over dus het was heel snel voorbij. Met een buikschuiver kwam ik neer naast de school, gevolgd door Mike en Jean-Louis. Jean-Yves pikte me meteen op zodat ik anderen van de berg af kon helpen. De wedstrijd werd gecancelled dus Roland won. Op het landingsterrein was het een hoop gedoe om de juiste spullen op de juiste bus te krijgen. Vrijwel alle vleugels in de wedstrijd zijn van Johnny en hij kan er maar acht meenemen. De mijne ging op het autootje van Cedric waarmee we ook nog een vriend van het vliegveld ophaalden, gelukkig had ie geen bagage want dat paste er niet meer bij. We scheurden meteen door naar de baai waar ik zowaar een barracuda zag langsglijden. Met tapas na waren we nog ruim op tijd voor de prijsuitreiking en het afsluitende diner in Teguise.

Slapen lukt nu helemaal niet meer nu er twee Christians keihard liggen te snurken, maar gelukkig zijn het allebei lieverds dus ik probeer ze maar niet te vermoorden. Dan maar podcasts luisteren ook al moet ik die extra hard zetten om door het gesnurk heen te kunnen horen wat er gezegd wordt. Het maakt niet uit, vandaag is de laatste dag en vanaf dinsdag ga ik weer aan het werk, dan kan ik mooi uitrusten ;-)

fotoos Karolina Lietavcova














1 opmerking:

  1. Leuke Blogs Hadewych. Ik vond ze pas nu (het wat laat is). Weinig vliegen - genoeg fun, pak ik eruit op. En (vanaf) dinsdag alweer uitrusten. Goede vlucht! Bon Vol (liefs Libre). Jappie

    BeantwoordenVerwijderen