07 december 2012

dagje niks



Een hangerig dagje. Geen puf om te gaan zwemmen, geen weer om te gaan vliegen. Paris en Toni zijn er, erg gezellig maar wel heel druk ineens. Pas om een uur of drie sprong ik op de fiets om te kijken of er gevlogen werd; er hingen twee vleugels boven Scenic dus ik deed gauw m’n boodschappen, gooide de Fun op de auto en speerde naar Strezlecki. Paul en Harry stonden na te praten, ze waren wel uitgevlogen (Paul was ’s ochtends toen het nog donker was gestart) maar ze bleven net lang genoeg om mij te helpen omdraaien en een hangcheck te geven. Ik draaide twintig minuten bochtjes terwijl de wind steeds meer cross begon te staan en ik iedere slag een halve meter hoogte verloor. Uitstekende landing in het park, ingepakt met Boudewijn de Groot uit m’n auto schallend, thuis badpak aan en nog gauw even een half uurtje in de golven spelen. Het water is heerlijk warm en pas toen ik er uit kwam zag ik dat het vol bluebottels zat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten