10 mei 2008

Buizerd

De luxe van zeker mooi weer en duidelijke oostenwind was te groot, de hele vrijdagavond en vanochtend was het te ingewikkeld om te bedenken waar ik heen zou rijden: Maillen, Volmerange, Kerken, Bruinehaar, Neumagen, Hinterweiler of toch Uedem. Er was ook nog de optie om gezellig mee te gaan waterskieën, ook erg verleidelijk. Druk heen-en-weer- gesmst met maatjes, wat zullen we doen, waar hebben we de beste kans op goed vliegen en we willen ook graag slepen als het even kan. Maar tja op de sleeppiloot van Maillen durfde ik niet te vertrouwen, Kerken ligt cross op de baan, aan Neumagen heb ik pijnlijke herinneringen en in Hinterweiler weet ik niet of ik ooit nog terug bij m’n auto kom na het wegvliegen. Op de valreep, wetend dat Bas zich het schompes had gewerkt om de lier weer in orde te maken, besloten om gewoon naar de Buizerd te gaan.
Ik startte als eerste, vond laag een zwak belletje en besloot al vrij snel om dat belletje maar vast te houden, ook al kon ik dan waarschijnlijk niet meer terug komen. Never mind ik heb een leuk vluchtje gehad met druk gepiel aan m’n nieuwe Compeo, mooi uitzicht, lekker termieken en weer enorm uitzakken boven de wilde beesten van Beekse Bergen safaripark, in no time stond ik na een ok landing aan de grond. De rest van de middag zat ik in de auto om anderen op te halen, moet ook gebeuren. Egbert, waarmee ik had afgesproken, heb ik nooit meer gezien maar die is in z’n achtertuin geland. Klasse!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten