03 mei 2008

Ostenreichische Open dag 2

Vandaag was ik toch weer te gespannen, na het uitzakken van gisteren en met de prachtige weersvoorspelling wilde ik vandaag dan toch lang en ver vliegen. In de lucht viel het tegen; de termiek was bokkig en soms juist heel zwak, er zat veel sink, en overal zaten parapenters in de weg. Heel inspannend vliegen zonder dat het hoogte of afstand opleverde. Op zo’n moment is het moeilijk om niet te bedenken dat anderen het wèl lukt.
Ik landde weer bij het vliegveld, de katjes die ik vorig jaar drie dagen na hun geboorte had bekeken kwamen nu naar me toe gehuppeld. Even later kwam Christine ook naar beneden, en de rest van de middag is het weer focussen op m’n uitstekende landing (drie op een rij! Ik heb ‘m door, eindelijk, na zo’n drieduizend mislukte landingen!) en wijn drinken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten