27 december 2008

Gearriveerd

Het is alsof je in een dierentuin ligt, in een volière. Fantastisch, exotische vogelgeluiden en andere beesten en warm en superrelaxed.
Ik ben nog duizelig en raar van de reis maar we gaan zo lekker vliegen. Nog niet op m’n nieuwe vleugel, eerst maar eens even een no brain vluchtje. Zien of de cocktail van chemicaliën, jetlag en slaapgebrek invloed heeft op m’n beoordelingsvermogen. Ach daar had ik toch al nooit overdreven veel van, ik ben gewend om te vliegen met een duffe kop en trage reacties. Als ik maar de lucht in kan.

1 opmerking:

  1. Heey Hadewych..

    No Worries!
    zo zeggen ze dat hier toch..haha
    Ik zag je nog lopen toen je door de duane ging, maar je was al te ver om nog te gaan schreeuwen.

    In ieder geval, ik ben helemaal heel aangekomen en heb vandaag Sydney bekeken, met een Nederlandse, je gelooft het niet...ligt ik mee op de kamer..

    Ik vond het in ieder geval gezellig met je, samen is reizen net iets prettiger dan alleen..

    heey heel veel succes met je wedstrijd!

    groetjes

    Menno

    BeantwoordenVerwijderen