28 december 2008

Regen

Gisteren was het heet zonnig en droog dus ik ben verbrand, vergat te drinken en tegen de middag stond ik te tollen. Maar wel na een (mini)vluchtje, met de Fun 160 op Brokenback (niet de beste naam voor een hanggliding site). Cameron is super, hij sleept drie vleugels voor me mee zodat ik kan kiezen, neemt alle tijd om me de bomb out fields te laten zien en na mij te starten. Super. Vandaag zou ik erg graag eindelijk m'n nieuwe vleugel eens uitpakken, liefst vliegen, maar het regent. Dan maar kayakken.

1 opmerking:

  1. Hey Hadewych, wat lees ik nu?
    Ga je kayakken?
    Dat vind ik nou leuk.
    Laat nog eens horen hoe het is bevallen.
    Voor straks een goed begin van het nieuwe jaar en veel succes met je wedstrijden volgende week.

    Dirk

    BeantwoordenVerwijderen