15 juli 2009

nog maar weer ns uitgezakt


Mario heeft gelijk en ik weet het natuurlijk ook al lang, toch doe ik het elke keer weer. Ik moet echt maximaal hoogte maken voordat ik naar een keerpunt in het dal steek. Desnoods ga ik terug als ik de gaggle ontvlucht ben, dan maar langzaam. Maar dit onnadenkend doorglijden is echt te stom, voor de zoveelste keer ben ik uitgezakt. Kwam ook doordat ik erg gefocussed was op mooie vlakke landingsterreinen, en inderdaad was het gisteren erg handig om een windzak te hebben. Iedereen die na mij landde koos de verkeerde richting en maakte een overshoot.
Omdat ik zo vroeg op de grond stond en ook nog vlakbij het dorp overwoog ik om Mar te laten rijden en zelf een middag vrij te nemen. Toch maar meegegaan om in ieder geval samen te kunnen eten in Tremp en hopelijk de jongens nog op goal te zien aankomen, maar alles zat tegen. We hadden nog op tijd kunnen zijn voor Cameron want die kwam na vier-en-een-half uur als laatste op goal, maar bij gebrek aan radio misten we dat ook. Vervolgens was het eten in Tremp één groot irritatiefeest, het wordt echt tijd dat ik een paar uurtjes van Blenkie af kom. Hij is verschrikkelijk overtuigd van z’n superioriteit dat hij niet door heeft dat niemand hevig geïnteresseerd is in zijn lessen of meningen, en als we niet vol bewondering en afhankelijkheid achter hem aanhollen ziet ie dat als bewijs dat ik een onbehouwen Nederlander ben. Dat ben ik natuurlijk ook, dat maakt het lastig om duidelijk te maken waar het probleem bij hem zit.
’s Avonds vet onweer inclusief wat regen, dus de lucht zal vandaag heel anders zijn dan gisteren. Dat is ook wel nodig, het was belachelijk drukkend en iedereen was zenuwachtig vanwege de maffe wolken en harde crosswind. Eigenlijk hadden we al een groep bij elkaar om te gaan whitewaterraften, zelfs opgebouwd op de start werd nog gesproken over inpakken. Deltapiloten zijn enorme schapen, maar zo stom is dat nou ook weer niet. Wijsheid in groepen, het is toch informatie om te zien dat Jonnie zich nog niet klaarmaakt of dat Mario een beetje rustig aan doet. Er kijken zelfs mensen naar mij tegenwoordig!

3 opmerkingen:

  1. de regels van feedback nog 1x:
    1) feitelijk gedrag beschrijven
    (Blenkie ik constateer dat je ...)
    2) beschrijf je gevoel of schets de consequenties als hij daarmee doorgaat.
    3) spreek uit hoe je hem wel acceptabel vind :)
    groetjes,
    Mikael

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach nee hoor ik zeg 'm gewoon to fuck off

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mij zal je niet horen zeggen dat dat niet werkt :)

    Leuk om dit avontuur een beetje "mee te maken" via dit blog en anderen met video. Ik begrijp wel waarom je hier verslaafd aan bent, het lijkt me fantastische om met een stelletje avonturiers, zo door Spanje te trekken en door de lucht te zweven. prachtige plaatjes !!

    Het al dan niet tolereren van menselijk gedrag zal zeker zijn grenzen kennen, maar extreme sporten roepen denk ik ook extreme emoties en gedrag op, laat staan, op z'n minst, excentrieke mensen :)

    ik wens je 1 keerpunt!
    x
    Mikael

    BeantwoordenVerwijderen