18 juli 2009

Party


Taak gecancelled vanwege de snoeiharde wind. Eerst blijft iedereen doelloos rondhangen, veel mensen gaan met de vleugels spelen en je neemt nog eens een bakje koffie. ’s Middags met de Frenchies naar de brug om te spelen. Laurent en Fabien hangen de acrobaten uit, Woolfie springt vanaf de pijlers. Ik tarzan mee natuurlijk alleen klapte ik iedere keer met m’n knie op het water en dat was toch iets te pijnlijk.
’s Avonds dinnerparty, altijd goed met Shedsy erbij, een eindeloze serie spelletjes en uitdagingen. Ik doe wel mee maar met die knie van mij hoef ik niet eens te proberen om een tafel rond te klimmen of bierflesjes over de grond te schuiven.
Nu de afwas, en de laatste pre-EK dag.

2 opmerkingen:

  1. Wow dat ziet er behoorlijk hoog uit om vanaf te springen !!
    Zeg er is zeker geen dokter aanwezig om naar je knie te kijken en tegen je te zeggen dat je moet stoppen? of ben je gewoon te eigenwijs?
    Hoe dan ook ik hoop dat je een laatste TOP dag hebt en je het goal haalt!!!
    kus op die knie en over :)

    Mikael

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kijk, daarom zijn dokters redelijk zinloos, je kan zelf al bedenken wat het advies zal zijn of je moet ze vertellen welk advies ze dienen te geven. Dat schiet niet op dus ik heb gewoon allemaal vage Russische en Japanse smeersels voor m'n knie en weet je wat, ik heb nog het meeste last van m'n snotneus na een dagje nat in de wind staan.

    BeantwoordenVerwijderen