03 juli 2014

Nog een dag zon



Vriendjes weer vertrokken, ik een beetje uitgeslapen, vandaag schijnt de laatste goeie vliegdag te worden. Goal wordt het park in Annecy, ondanks de koeiestront die boze boeren er gisteren hebben gedumpt. Het zou supergaaf zijn om daar te landen. Normaal gesproken kom je er niet in de buurt vanwege luchtruim, maar vanwege de wedstrijd is er een bijzondere ontheffing. Er zijn wat vlaggenmasten en lantaarnpalen neergehaald zodat we vrij kunnen aanvliegen. Je moet je final boven het meer doen en dan tussen de toeristen en de bomen landen. Nog gaver dan de Esplanada in Brasilia, waar ik al helemaal geen schijn van kans had. Om niet dezelfde spijt als toen op te lopen zou ik eigenlijk de taak de taak moeten laten, en gewoon rechtstreeks naar goal moeten vliegen. Ik sta toch laatste, heb nog helemaal niks gepresteerd deze wedstrijd dus ik heb totaal niks te verliezen. En het zou een kicke kans zijn. Maar ik ken mezelf, ik ga het natuurlijk toch proberen en de kans dat ik goal haal is vrijwel minimaal, er zal een grote taak worden uitgezet vandaag dus ik eindig hoogstwaarschijnlijk ergens bij de Semnoz ofzo. Goed, negatief denken mag niet maar enig realisme kan toch wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten