06 mei 2016

Lummelen







Lon en Ron geven aanwijzingen aan de tentbouwers, Douglas probeert de muziekinstallatie binnenshuis aan te leggen, Mariet en Jenny wassen af en Denise vouwt slingers van crêpepapier. Ilane en ik hangen lezend rond, Judith & Safi en Esther & Freddy zijn een lange wandeling aan het doen. Het wordt een gigantisch feest zo te zien, drie dagen met bands en diners en sketches en speeches. Goed om er bij te zijn, gelukkig wordt van mij niet verwacht dat ik me met de voorbereidingen bemoei. Ik ben nog wat rillerig van de jetlag en het is trouwens sowieso koud, best erg want ik heb alleen feestkleding bij me voor zomerse omstandigheden.
Gisteravond wandelde ik langs de kliffen en zag ik voor het eerst in m’n leven heuse zeehonden die op een rots lagen te luieren. Later toen we naar het strandje liepen om de zon onder te zien gaan kwamen ze met nieuwsgierige koppies naar ons kijken, zo schattig. Naast het tuinhuis waar wij logeren kwetteren prachtige kolibrietjes. En de arenden blijken gieren te zijn maar daarom niet minder fraai. Met Denise en Ilane ben ik naar de botanische tuin geweest, bijzonder mooi onderhouden door tientallen vrijwilligers en afwisselend ingericht met naaldbomen, rhodondendrons en alle mogelijke soorten hei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten