09 mei 2016

Party party party




We zijn nu al drie dagen aan het feesten en het blijft leuk. Diner en band op vrijdagavond, disco gisteravond en vanmorgen een uitgebreide brunch met de rest van de middag champagne lurken in de zon. Ik weet weer hoe graag ik dans, you’re such a groovy dancer zegt Lupe de danser en Billy de componist belooft lekker greasy te draaien en we worden allemaal fijn sentimenteel en moe en warm. Ik merk nauwelijks dat allerlei mensen de hele dag opruimen en afwassen, we zitten met z’n tienen bij het vuur en gaan zonsondergang kijken op het strandje waar de zeehonden patrouilleren en de gigantische parelmoeren abalonischelpen voor het oprapen liggen. We bespreken hoe fijn het is om vijftig te zijn in plaats van twintig en hoe goed het leven voor ons heeft uitgepakt. Na een wandeling naar een schitterend leegstaand huis even verderop moet ik m’n voeten wassen want Doug denkt dat ik in de poison oak heb gelopen maar misschien valt het mee. Iedereen is nu naar bed, ik zou ook moeten maar ik ben inmiddels in zombiemodus, zo kan ik nog dagen door. Nog één dag en dan moet ik zien dat ik in San Fransisco kom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten