15 juli 2018

Hollandse zomer

Eindelijk weer eens een vlakke zee zonder al te veel kwallen en zonder kouwe noordoostenwind. Heerlijk anderhalf uur de spierpijn uit m'n lijf gezwommen en dan weer op de ligfiets door de duinen naar huis. Gisteren voor het eerst in meer dan twee jaar weer eens gelierd in Bruinehaar, toch altijd weer mijn lievelingsclub. De sfeer is er gemoedelijk, dezelfde mensen maken al twintig jaar dezelfde grapjes, er is weinig stress en we eindigen gewoonlijk bij de Waayer, waar Jan me mijn biertje niet eens af liet rekenen. Het lieren zelf ging helemaal goed, ik had weinig last van m'n schouder en zowel André als Gerard trok perfect zodat ik niet overdreven hoefde te vechten in de thermische lucht. Maar het lukte totaal niet om een belletje vast te houden, m'n landing was vreselijk slecht en de tweede keer maakte ik een releasefout waardoor ik binnen tien seconden halverwege de lier aan de grond stond. Jammer allemaal, maar het is fijn om te weten dat ik het weer kan en dat m'n maatjes er nog altijd zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten