27 april 2022

Koningsdag

Eigenlijk had ik een andere afspraak vandaag en bovendien wilde ik de avond voor koninginnedag toch nog even de stad in en de windvoorspelling was ook een beetje suboptimaal en in m'n nieuwe auto zie ik kilometer voor kilometer hoe ontzettend duur een dagje Bruinehaar is. Tot negen uur was ik eigenlijk niet echt gemotiveerd. Maar net op het moment dat Maya en Tom hun aanmelding wijzigden van 'belangstelling' naar 'komt zeker' was het weerbericht op de radio, met bewolking in Den Haag en zon in het oosten. Ik gooide de Fun op het dak, harnas achterin en nog voor één uur draaide ik al lekker naar wolkenbasis. Daar vloog ik richting veen, altijd weer prachtig, en ik hoopte opnieuw naar boven te draaien maar dat lukte niet meer. Toch was het allemaal helemaal goed en ik was toch wat moe van de feestelijkheden van gisteravond dus ik pakte traag in, ondertussen hielp ik wat anderen starten en raapte her en der ongelukkiger piloten dan ik uit het gras. Het was toch nog zeven uur eer ik thuis en uitgepakt was. Gewoon een leuk dagje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten