18 juni 2023

Fietsen

Om een beetje te mantelzorgen moest ik naar Limburg en omdat de vooruitzichten perfect waren bedacht ik een deel van de route per fiets te doen. Het is aanzienlijk goedkoper met de auto dan met de trein, waarin je mogelijk niet eens mee mag en die oncomfortabeler is en minder passend kwa vertrektijd en aankomststation. De auto dus, die ik ergens in Lierop parkeerde om via Meijel en Roggel naar m'n ma te fietsen. Precies goed, een kilometer of 35 en zondag weer terug langs dezelfde route. Nu ik drie jaar fysio heb gedaan, een idworx fiets op mijn hoogstpersoonlijke maat heb en ik eindelijk geleerd heb om niet knoerdhard door te trappen red ik het zonder rugpijn. Kont en kruis krijg ik steeds beter beschermd met fietsbroekjes waar ik dan het kruis weer uit knip en als ik bergop moet ga ik meteen op de trappers staan. Perfect. Er gloort weer een toekomst voor na het vliegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten