07 juli 2013

Zomer in Bruinehaar





Fijn zonnig warm en gezellig wiekendje, ook al moest ik me gisteren het schompes sjouwen en had ik vandaag aan één stuk door pech met materiaal. Radio was aan het etteren, later maakte ik honderd meter hoogtewinst maar verloor ik het toch ook weer meteen, en de laatste start brak m’n verlengstuk. Nou ja. Ik probeer maar weer niet gefrustreerd te raken doordat Juicy (vier uur) en Nico (twee keer een paar uur) en Han (anderhalf uur) en Mark (Almelo) lieten zien dat het wel heel goed was en doordat ik twee keer een overshoot in de mais maakte. Het was ook niet heel erg rampzalig, gistermiddag draaide ik gezellig met Nico en Joost, dat ging best even goed en ach ik ben weer lekker buiten. Het veen en de velden zijn ook weer prachtig en zelfs de tweehonderd kilometer naar huis biedt schitterend uitzicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten