22 april 2013

Dalby voorbij



Ook al vlieg ik pas over twee dagen, ik ben enorm druk met de thuisreis. Vleugel showen om te verkopen, auto strippen voor Nicola, logistiek uitvogelen want ik heb nog een aantal dingen te doen. Geen vliegen vandaag dus m’n afscheidsfeestje is niet op Dicko’s maar in het Beaches, jammer. Morgen wil ik Cameron en ook z’n ouders nog zien, vanavond moet ik verzinnen hoe ik ongezien kom waar ik wezen wil, woensdag moet ik iemand vinden die me op de trein zet. Rationeel begrijp ik dat het minstens anderhalf jaar zal duren voor ik iedereen weer zal zien, en dat de oneindige verrukking van alleen maar vliegen en totale vrijheid voor altijd voorbij is, maar ik voel het nog niet echt. Nog geen rouw dus, dat komt in het vliegtuig pas als ik dit droomland onder me zie wegglijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten