05 april 2013

Newcastle beaches


Selmsy



King Edward Park


Nobby's Beach


Het weer is niet denderend en m’n arm doet pijn, het wordt nu toch echt tijd om naar Dalby te gaan rijden. Gisteren stond ik wel tien keer op het duin naar de wind te kijken, te beginnen om half zes ’s ochtends, en ik heb maar twee vluchtjes gemaakt. Wel mooie vluchtjes, ik ben inmiddels heel vertrouwd met de vleugel en de sites hier dus ik durf een beetje te spelen en wat nieuws uit te proberen: met heel weinig wind overgestoken naar Dixon Park, daar nog een paar passes gedaan en toen keurig uitgezakt voor de parkeerplaats. En de hoek van King Edward Park omgevlogen om bij Selmsy te landen op Nobby’s Beach. Ik had graag een zonsopgangsvlucht gemaakt en een keer achter Conrad aangevlogen naar Stockton Beach, of eens de hele kust langs naar Merewether of zelfs Dudley gevlogen. Maar dat is dan voor een volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten