13 mei 2023

Knoal

Vanwege de wedstrijdjes in Annecy en Laragne had ik de komende twee weken vakantie gepland. Kirsty komt vanavond aan uit Dublin en rijdt gezellig mee, daarom kon ik dit schitterende wiekend niet meedoen met de Knoalkup. Maar nou ziet het er naar uit dat het de komende twee weken dagelijks hard regent, door heel Frankrijk en ook Oostenrijk en Italie zijn kletsnat. Als Kirsty niet zou komen ging ik gewoon werken maandag. Nu was het een lastig besluit om wel of niet naar Stadskanaal te rijden, met mogelijk serieuze crosswind en de zekerheid dat ik echt vroeg naar huis moest anders staat Kirsty straks voor een dichte deur.
Ik ben blij dat ik het wel gedaan heb. Vierentwintig graden, allemaal mensen die ik erg graag zie en een klein maar fijn vluchtje waren zeker de moeite waard. En doordat ik zo vroeg alweer naar huis reed had ik geen files.
Nu maar weer Europese meteo bestuderen en besluiten wanneer we waar heen rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten