10 augustus 2023

Le Courtet

 


Vandaag was het Mens en Marc wilde niet vliegen dus we hadden ook nog eens een chauffeur. Gelukkig had ik de Fun mee want het was erg licht en vol met parapenters. ’s Ochtends een school, ’s middags tandems en dan hele families die pontificaal midden op het landingsterrein gaan staan. Ik hield het met een klein belletje boven het landingsterrein nog net veertien minuten en elf seconden vol, maar in feite was ik toch te vroeg gestart. Een uur later was het aanzienlijk moeilijker om de berg af te komen maar wel veel thermischer. Ik had m’n boek en m’n stoeltje bij me dus mij kon niks gebeuren. Jan landde rond een uur of drie en anderhalf uur later lagen we in het meertje van Veynes voor een paar rondjes spieren loszwemmen. Ter afsluiting van de dag eet ik bij de broers. De temperatuur is goed, er staat een deuntje op, Jan kijkt straks of ie m’n headset aan de praat krijgt en morgen is er alweer een vliegdag. Veel beter wordt het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten