06 augustus 2023

Randonnee

de Canards vouwen hun chutes met z'n allen



bordelle

Het waait ongelooflijk hard, vlagerig en koud en het is een wonder dat m’n tent nog overeind staat. Nog één dag, daarna wordt het beter. En geen wandeling vandaag want die van gisteren was veel te heftig. Met André liep ik de Longeagne op aan de voorkant, anderhalf uur flink klimmen en toen waren we pas op een derde. Tien kilometer en vier uur later strompelden we de camping weer op. Het is leeg nu, alleen de Belgen en Phil zijn er nog. Nils kondigde aan dat hij er vanaf dinsdag zal zijn dus nu moet ik bedenken wanneer ik naar Laragne verhuis. Ik zit liever hier op Du Chevalet waar het koeler is, schoner en ruimer en waar ik het goed kan vinden met Fred en Cécile. Maar ja, Laragne is gezelliger, handiger en dichtbij het meertje van Eguyans. Keuzes keuzes.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten