06 februari 2013

En weer terug in Forbes



Heerlijke lucht, nul wind, vette, niet-turbulente, redelijke termiek, meerdere chauffeurs. Het was zeven uur rijden van Central Coast naar Forbes, maar ik ken de weg inmiddels en de lucht zag er zo aantrekkelijk uit dat ik weinig tijd nam voor pauzes. Kathryn was al half opgebouwd toen ik om drie uur aankwam, en ik douwde als een gek m’n latten erin en voor vier uur draaiden we allebei rustig tot drieduizend meter. Berekoud maar zo prachtig, fantastisch. Ik raakte Kathryn snel kwijt dus ik vloog op m’n eentje veertig kilometer richting Grenfel, waar Dave om een uur of zeven doorheen zou rijden. Toen ik niet meer makkelijk omhoog kwam draaide ik om, om te zien hoever ik nog terug zou kunnen komen met de lage avondzon. Niet ver, en ik landde uitstekend langs de weg waar Kathryn me ophaalde precies op het moment dat ik m’n spullen naar de weg droeg. Zie olc
Nu koken en slapen bij Len, die morgenavond pas thuis komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten