10 februari 2013

Some R & A


Gorgeous George
Anthony, Annie, Richard


Mount Borah
Zo gaaf om Richard en Anthony weer te zien, het is nauwelijks erg om uit te zakken. Ze pikten me vanmorgen op om naar het vee te gaan kijken en hooi te geven. Het is een flinke klus om een baal hooi uit de schuur te halen en naar de koeien te transporteren. Daarna reden we rond over het uitgestrekte land, op zoek naar de koeien. Het was één grote dierentuin vol kangoeroes, wallabies, grote rooie vossen en wit-gele kakatoes. De koeien, Indiase, zagen er gezond en tevreden uit dus we pikten mijn vleugel op en reden de berg op. Het stikt er van de parapenters, vriendelijk genoeg maar ze hangen toch behoorlijk in de weg als je probeert omhoog te draaien. Ik bereikte wolkenbasis maar vloog weg uit de bel vanwege de pents, en Richard startte pas drie kwartier na mij ook vanwege de pents. Hij zakte tegelijk met mij uit, ik vier kilometer verderop zodat ze helemaal om moesten rijden om bij mij te komen.
Na een biertje in the Royal met Annie, onze chauffeur voor de wedstrijd, moest Rich nog wat klussen doen zodat ik al vroeg op m’n eentje op de camping ben. Dat voelt eenzamer dan hier op m’n eentje aankomen, bah. Ik ga maar gewoon vroeg naar bed, in m’n tent die ik zoals te doen gebruikelijk vanmorgen naar de slechtst mogelijke plek in de volle zon heb gesleept. Morgen weer verhuizen, als het tenminste niet regent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten