18 februari 2013

Teamhopping



Ik ben uit het team gestapt. Een ontzettend lastige beslissing en een onprettige actie, want ik wilde Cameron niet in de steek laten en Len en Trevor zetten me onder druk om de volle mep te betalen voor de hele week, maar ik besloot dat ik hier voor m’n lol ben en niet opnieuw ongelukkig wil worden van m’n team. Conrad heeft geen chauffeur als Kath ermee ophoudt en ik gebruik geen spot, dus ideaal is het allemaal niet. Cameron was wel erg lief.
Ik startte weer vroeg, zakte uit, moest dringend op final draaien zonder circuit, verlegde m’n koers een beetje richting een omhoog draaiende vleugel en ja hoor, ik maakte een prachtige low save. Waar ik vooral trots op was, was dat ik keurig met zo’n twintig anderen naar wolkenbasis draaide, zonder te vluchten en zonder overdreven stress. Eén keer draaide iemand binnendoor voor me langs, kennelijk moest ik toch nog wat meer indraaien, maar ik kwam uitstekend tot wolkenbasis met Jonny, Dave May, Max en anderen. Jammer maar helaas dat was meteen ook weer de laatste goeie actie van de dag. Ik stak achter de anderen aan naar de volgende wolk, haalde het bij lange na niet, verlegde m’n koers naar een gebied waar meer blauw was maar ook meer landingsmogelijkheden en stond na vijftien kilometer alweer aan de grond. Fluffy haalde me op en liet me op de hoofdweg achter, waar Richard me een minuut later oppikte. Zo konden we op de camping van een biertje genieten in plaats van de hele dag in de auto te zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten