05 februari 2013

Midweekje Nieuw-Zeeland



Dat was een leuk weekje Nieuw Zeeland, zo middenin m’n lange vliegreis. Heel geslaagd om met Coen bij te kletsen, ook al skypen we wel af en toe in het echt is het toch beterder. Leuk om z’n bijzonder aardige vriendin te ontmoeten, en geinig om een heel klein beetje van het mooiste land ter wereld (hoor ik vaak) te zien. Het was wandelen, sightsee-en, SUPpen op vlak water en in de branding, rondjes op een paard (Sharie is een echt paardevrouwtje), badderen, nog meer wandelen en nog meer spelen in de golven. Maar vooral gezellig en nou kon ik eens een keer de weemoed van me afzetten over het gemis van m’n vliegvriendjes. Afgelopen zomer heb ik weer eens met Kees en Bruce gevlogen en Coen gaat het ook weer oppakken. Ed en Jacqueline vliegen nog en Ludolf begint een heel nieuw leven dus die kan ook mooi de lucht in. Alleen Eelco is verdwenen.
Ondertussen ben ik heel gelukkig met al m’n nieuwe vliegvriendjes en veel vliegvriendinnetjes, maar dat eerste groepje was toch wel bijzonder. Dit reisje naar Nieuw-Zeeland confronteert me wel met het bekende gegeven dat wat geweest is, is geweest. Op de één of andere manier zullen de afgelopen vijf dagen ook hun impact hebben op de rest van m’n verblijf hier. Als ik niet oppas ga ik aftellen naar eind april, dat zou zonde zijn. Niks zo luxueus als het gevoel dat het oneindig is, dat de tijd er niet toe doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten