28 februari 2013

the Pines



Toen we opstonden was het nog hard aan het regenen, maar Oli gokte dat de hangies mogelijk zouden kunnen vliegen, als het droog werd en voordat de wind toenam. Om twaalf uur stonden we op de Pines, en drie kwartier later hing ik in de lucht. Fijn. Het was wel koud, er was nauwelijks termiek en als er al een bubbeltje zat durfde ik geen complete 360 te draaien omdat er nog twaalf andere vrouwen om me heen zaten, maar het waaide hard genoeg om niet uit te zakken. Een enorme roofvogel vloog een stukje met Oli en mij op, ik probeerde ‘m op de foto te krijgen maar dat is mislukt. Na anderhalf uur moest ik vreselijk piesen dus ik vloog naar het mooiste terrein en landde heel redelijk. Fluffy en Nic kwamen direct achter me aan, even later landden Birgit en Helen bij ons en uiteindelijk ook Oli, Virpi en Jorj. De zon brak door en de stemming was uitstekend, Zhenshi deed wat loopoefeningen. Uiteindelijk verplaatsten we het hele melige stel naar de brewery. Terug op de camping bleken de parapenters de hele dag theorie te hebben gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten